Krzysztof Lewandowski

Założyciel, Konstruktor, Projektant

     Pasja do elektroniki towarzyszyła mi od dziecka a największą frajdę dawało rozkładanie zabawek i poznawanie ich budowy. Pierwszą lutownicę dostałem w wieku 13 lat i tak, w roku 2008 powstało pierwsze lampowe DIY. Każda kolejna konstrukcja wzmagała apetyt na Hi-End a częste wizyty u sąsiada; którego ojciec w latach 90 prowadził salony audio; dawały możliwość odsłuchów oraz oględzin technologi aplikowanych w sprzęcie topowych producentów złotej ery audio. 
     Już w wieku gimnazjalnym odbywałem kursy fizyki z ramienia PW i przeskakując szkołę średnią, studiowałem dziedziny Mechatroniki oraz Telekomunikacji i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej osiągając tytuł magistra inżyniera mechatroniki. 
     Po kilku latach pracy dla przemysłu jako projektant linii produkcyjnych, postanowiłem porzucić karierę i wykorzystać umiejętności specjalistyczne z zakresu produkcji dla komercjalizacji mojej pasji. Stworzyłem BonaWatt wywodzący się z zainteresowania budową lampowych urządzeń audio które towarzyszy mi niezmiennie od 15 lat.

Daniel Horabik

Konsultant technologii lutowniczej 

      Pasjonat sprzętu audio odkąd sięga pamięcią. Ekscentryk i perfekcjonista, który wbrew wykonywanego zawodu, zawsze płynie pod prąd. Ponad 20-sto letnie doświadczenie w branży elektronicznej, jako inżynier procesów technologicznych SMT, THT, Pressfit itd. Jeden z założycieli KONTRA Speakers, konstruktor i projektant w dziedzinie kolumn głośnikowych.

Norbert Nabierzyński

Przyjaciel marki

      Miłośnik analogowej technologi audio. Meloman przed którym realizacje nagrań nie mają tajemnic. Taśma, winyl, kaseta?- codzienny dylemat AA- AnalogowyAbdul.
Dostęp do naszej przestrzeni odsłuchowej oraz prywatny system, pozwala mu przedpremierowo oceniać brzmienie sprzętu BonaWatt w każdej iteracji, a tych bywa naprawdę sporo! 

 

Pracownia
montażowa ...

BonaWatt, jest wyposażonym zapleczem produkcyjno-pomiarowym. Budując sprzęt wykorzystujemy m.in. wzorcowane multimetry cyfrowe oraz analizatory widma. Lustrzane elementy układu stereo są ręcznie selekcjonowane w pary. Gotowe urządzenia optymalizujemy pod kątem relacji wzajemnych poszczególnych harmonicznych w widmie sygnału- nie kierujemy się minimalizacją THD.

   ... i miejsce
odsłuchowo-pomiarowe

Gdy proces optymalizacji widma zostanie zakończony, przechodzimy do odsłuchu w zaadaptowanym akustycznie pomieszczeniu o liniowej odpowiedzi amplitudowej i kontrolowanym czasie pogłosu. Ostateczny pomiar odbywa się w systemie audio z 24-bitowym, kalibrowanym mikrofonem elektretowym.